Todolí Citrus Fundació

QUÍ SOM

TODOLÍ CITRUS és una fundació de la Comunitat Valenciana, constituïda per a la investigació, divulgació i defensa del cultiu de cítrics tradicionals de la Comunitat Valenciana i sense ànim de lucre, baix la tutela i protectorat que exerceix la Generalitat Valenciana.

La Fundació Todolí Citrus està ubicada al municipi de Palmera, situat al sud-est de la província de València i pertany a la comarca de la Safor; és una llença plana d’horta, un poble menut i tranquil envoltat de cítrics.

OBJECTIUS DE LA FUNDACIÓ TODOLÍ CITRUS

Entre les diverses finalitats de la Fundació Todolí Citrus cal destacar les següents:

– contribuir la identificació i establiment de col·leccions de varietats de cítrics antigues, actuals, ornamentals, culinàries i aromàtiques.

– actuar de fòrum d’investigació i desenvolupament de la citricultura valenciana.

– contribuir a la seva promoció i conservació mitjançant la creació de l’Hort botànic citrícola que permeta la educació i conscienciació pública en totes les seves vessants científica, cultural, històrica, social, ambiental, turística, econòmica i sociològica.
– de la cultura citrícola agrària tradicional, fomentar la realització d’activitats mediambientals i la educació ambiental entre els joves.

– fomentar valors de sistemes de cultiu sostenibles i respectuosos amb el medi ambient.

– col·laborar amb quantes persones físiques o jurídiques, organismes i institucions públiques privades, nacionals o internacionals, que actuen en consonància amb les finalitats de la fundació.

HORT BOTÀNIC CITRÍCOLA

HORARIS DE VISITA

Les visites a l’ Hort Botànic Citrícola s’han de concertar per telèfon mitjançant cita prèvia.

L’espai és visitable de dilluns a divendres de 10 a 14h.

Demana cita prèvia al mòbil: 669 944 667

DARRERES NOTÍCIES PUBLICADES A LA WEB